TrendsZakelijk

Slim online adverteren doet u zo

1.13KViews

U adverteert al jaren online of u begint net. Wat uw reden ook is om online uw producten of diensten aan de man te brengen. Hulp bij online adverteren is altijd gewenst. Zeker wanneer u ervan uit kunt gaan dat uw online aandacht met sprongen vooruitgaat. Wij hebben een manier waarop u slechts door het invullen van uw gegevens direct meer bezoekers op uw website krijgt. Dit kan namelijk door Google CSS partner te worden. Deze stap bespaart u maar liefst twintig procent aan klikkosten op Shopping. U bent dus op een zeer voordelige manier actief in maar liefst zestien landen, zonder extra kosten te betalen.

google css partner

Wat is Google CSS?

Wij kunnen u natuurlijk uitgebreid vertellen over de mogelijkheden die het Google CSS partnerschap met zich meebrengt en de redenen waarom u dit absoluut moet doen. Echte ondernemers willen eerst het naadje van de kous weten, alvorens zij een dergelijk partnerschap aangaan. Veel verschil tussen ‘reguliere advertenties’ van Google en advertenties van Google CSS-partners zult u op het eerste gezicht niet vinden. Enkel het linkje onder de advertentie verschilt. Er staat bijvoorbeeld ‘Van Google’ of ‘Van Bigshopper’ onder het product. Er is wel één groot financieel verschil. Een adverteerder die Google Shopping inzet via Google levert 20% marge in. Via een CSS Partner gaat 100% van het bod de veiling in. Dat is een verhoging van 25% van het bod, zonder dat extra geboden wordt. U hoeft dus verrassend weinig te doen, voor een veel groter klikpercentage. En dus meer kans dat u uw producten en diensten verkoopt.

wat is google css

Deze informatie mag u niet missen

Een voorbeeld van een website die is aangesloten bij Google CSS is Big Shopper. Dit is een vergelijkingswebsite voor de meest uiteenlopende producten of diensten. Met uw gegevens gebeurt trouwens niets, bij een eventuele samenwerking krijgen zij geen zicht in uw accountgegevens. U houdt dus zelf de regie, terwijl er ondertussen veel meer online aandacht is voor uw artikelen. Dit klinkt als een win-win situatie, nietwaar?

Geef een antwoord